SUGER VERKLIGEN PÅ ATT BLOGGA

rubriken talar sitt & det stämmer , 
men hoppas på att kunna bli bättre :$ 
 
har nu header nu stolt och så ? 
njaa är därimot stolt över att jag är näst snabbast i 9an på min skola 
då jag sprang 5 kilometer på 26.20 minuter blev också 3a i min klass .
annars har dagen varit som alla andra skoldagar . 
har också varit och beställt klipptid , träffade min fina pöjk påvägen hem 
HAPPY FACE PÅ DET (Y) 
nu lovar jag att jag ska vara mer aktiv på bloggen 
jag bara måste skriva att min syster just nu städar mitt rum och jag sitter och kollar på 
bara för hon ska på låna ngt till hon ska fotas med skolan 
kommer inte göra dagens outfit idag för sitter i mjukiskläder nydushad efter att ja sprungit 
men kör dagens låttips 
 
 
                             
 
            
 
riktigt bra låtar , första låten har en underbar text & andra är fett bra . 
 
ha det bra så hörs vi imorgon ! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0