ÄNTLIGEN GRÄS TRÄNING

otroligt mysig eftermiddag för min del,
jag bakade choklad muffins med vit och ljus choklad bitar i också, så smälter chokladen med ett tunt skal runt så det blir jätte gott !
jag cyklade också och lämnade två stycken till min käraste pojkvän, han blev otroligt glad och jag älskar att göra honom glad.
sen dansade jag runt med sjuk hög musik ifrån två tusen elva.
åt mat och bytade om och cyklade iväg till min första fotbolls träning på gräs för detta året, träningen var otroligt rolig, första gången på jätte länge jag var riktigt lycklig på en fotbolls träning.
efter träningen snabbade jag mig för att hinna till andrés slut av träning,
vi mös lite och snackade ett tag och nu sitter jag med mina goda muffinsar och ska snart sova.
godnatt alla fina människor och otroliga bloggläsare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0