HÄRLIG LÖRDAG I LUND

som ni redan vet så stack jag iväg tidigt imorse in till lund med pappa.
vi körde in i ett parkeringshus och när vi kom in där så lät det skit konstigt, 
det va takboxen som han hade glömt att han hade på som skrapade i taket och det värsta var att det inte äns var vår takbox utan pappas kompis som han hade fått låna, men han ska köpa en ny, bara lite pinsamt.. 
sen var jag pappa och mammas sambo filip på kursen i tre och en halvtimme, 
den var otroligt bra och nyttig för mig som ska övningsköra. 
när den var slut så var det syn undersökning och jag som egentligen ska andvända glasögon hade tydligen helt perfekt syn så äntligen behöver jag inte sitta längs fram i alla klassrum för att jag inte andvänder mina glasögon. 
sen gick jag, pappa och ulrika runt i lund åt på sköna bönor, godaste bakade potatisen jag ätit någonsin, 
sen gick vi och shoppade lite inne i stan, jag inskaffade mig skor till lärarmiddagen och ett par ballerina. 
nu sitter jag hemma hos älskling och ska senare ner till pubben med ett par vänner och käka, 
har varit här ett tag nu och kollat på sm slutspel i handboll på tv, lugi vann över skuru. 
senare ikväll så ska jag och andré kolla på sune i grekland här hemma sen sover jag här också, 
men nu får jag sluta skriva, ska bara säga det också att jag håller på att leta ny design till bloggen 
men jag vill inte byta innan jag verkligen hittat en bra och fin som passar min blogg. 
ha en underbar lördagkväll ! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0