HELLO TORSDAG ELLER NÅGOT ?

man kan väl typ säga att man är klumpig om man lyckas med något sånt här ?
andra lektionen skulle vi ha idrott,
i omklädningsrummet så finns det ju bänkar, jag skulle gå över en men fastnar med foten och trillar rakt ner på andra sidan och landar rakt på knät,
triodde faktiskt jag skulle dö där ett tag.
min kompis Johanna skrattade sjukt mycket, nästan så att hon också dog lite, så jag kunde inte vara med på idrotten..
sen har jag gått runt och haltat hela dagen och nu taggar jag att döma och sen egen träning.
nu har jag däremot inte så mycket mer att skriva, jag har hämtat ut min första lön idag, från när jag jobbade på påskafton.
men nu ska jag fixa kycklig och pasta sallad till mig själv, gott !
vi hörs senare, btw känner mig snygg i mina träningskläder.


Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHAHAHA, SKRATTAR FAN FORTFARANDE XD

2013-04-28 @ 19:39:18
URL: http://www.johannaaasvensson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0