INTE LIKA SOLIGT IDAG

skolan idag va jobbig i början,
var riktigt trött när jag skulle upp imorse, så när klockan ringde la ja mig ner och kollade lite film,
somnade till och vaknade med ett ryck nästan precis efter ja somnade,
tack Facebook för att du vibererade i min mobil, haha.
körde en enkel outfit idag,
jeans och tjockiströja, halsduk och converse.
men det blev ändå helt okej,
nu när jag kom hem tog jag och åt lite mellanmål, kräm med mjölk i.
tänkte sticka ut och springa men det är så molnigt och blåser kallt så skiter i det, jag vet att jag är lat.
ikväll blir det soffhäng, ska nog göra en liten fruktsallad till mig själv också.

mongo jag på nytagna otroligt fina bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0