LYCKLIG TJEJ

sitter ute i uterummet med pappas laptop och bloggar idag
shit vad jag saknat att kunna sitta här ute, jag verkligen älskar vårt uterum ! 
jag har ju inte varit uppväxt med uterum, jag har alltid drömt om att ha det, liksom kunna sitta i ett helt ljust 
och varmt rum även om det kanske blåser och är lite kallt ute, att liksom känna att man är utomhus i solen 
fast men egentligen sitter inomhus liksom, dessutom ha en det lite öppet så man kan höra fåglarna 
kvittra medans man lyssnar på musik och drömmer sig bort. 
imorse hade jag helt glömt bort att jag skulle dömma fram till att klocka ringde kvart över nio, 
andré sa att jag tydligen hade gråtit och mått jätte dåligt inatt vilket jag inte alls kom ihåg.. 
det är läskigt att man gör saker på nätterna och inte alls har en aning om att man har gjort det sen när
man vaknar på morgonen, bra då att man har en snäll pojkvän som gick upp och fixade vatten till mig inatt.
 jag var nere och dömde på romelevallen från halv elva till kvart i två unigefär,
det var små knattar som spelade "lödde serien" som den kallas, det var riktigt varmt och känner att
jag fått lite färg i mitt lilla ansikte under dagen. 
jag har också ätit italienska köttbullar med färsk-pasta till lunch sen när jag kom hem, 
jag har också varit nere på min lillasyster och hennes kompis och köpt kulglass på hydro, 
där träffade jag även min andré och hans kompis viktor, så vi satt och snackade ett tag med dem. 
efter jag har skrivit klart detta så ska jag nog prova min klänning till lärarmiddagen tillsammans med skorna
så att jag inte senare om det inte passade tillsammans inte kan byta eller hittar några nya vilket hade varit jobbigt. 
hittade inte vart man tar bilder med webcameran så ni får klara er med bara text, hörs kanske senare. 
 
/a 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte fota klänningen och skorna tillsammas? :D

2013-04-21 @ 19:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0