RIKTIGT UNDERBAR SÖNDAG

idag har varit en sådan dag som jag har varit riktigt glad och bara älskat livet,
jag fick en jättebra start på dagen redan klockan nio då jag satt och åt frukost och kollat ut på blå himmel och ser att termometern står på tio grader.
jag, min syster och mina bonus brödrar var ute och satte upp studsemattan,
vi lekte ute med olika saker och sen åkte jag hem.
jag duschade, fixade mig och plockade fram min ljusbruna vårjacka och stack ner på andrés handbollsmatch,
dem spelade riktigt bra och förlorade bara med några få bollar.
jag blev sedan hem körd till mamma av pappa och var där i typ två timmar, jag fick en massa saker som mamma köpte i usa, lägger in bilder på allting imorgon,
fick saker från Victoria secret's och hollister.
nu sitter jag i soffan och tar det lugnt efter en tuff helg, har precis ätit grillad flintastek och potatis med sallad.

det har varit tråkiga inlägg nu senaste tiden men har inte haft tid att blogga via datorn och kan inte blogga så speciellt bra via mobilen,
men jag lovar att det ska bli bättre, är så otroligt kul att blogga nu när mina sidvisningar ökat så mycket senaste tiden,
men nu ska jag inte dra ut på detta så speciellt mycket mer, hoppas att alla haft en toppen helg och att alla som går i nian inte är för nervösa inför att veta om gymnasieansökan imorgon.


Kommentarer
Postat av: Klara

det värkar som din mamma mutar dig med massa saker så du kommer till dom...... ipad,Victoria secret's och hollister

2013-04-14 @ 21:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0