TAGGA VALBORGSKVÄLL

sitter med dunkande musik i min högtalare
basen gör så hela rummet skakar och jag taggar till ikväll. 
ska bli så sjukt kul, vi ska vara ett par hemma hos en vän, grilla och annat. 
kom precis hem från skolan som har varit sjukt roliga idag faktiskt, den brukar inte vara det med idag va den det.
hade först bild lektion och jag kommer inte hinna klart med vårt bildprojekt till vi slutar känns det som
och det suger riktigt mycket för jag vill verkligen höja mig ett betyg iallafall. 
sen kollade vi på film näst sista lektionen och jag fattar inte så mycket för det är jätte gammalt språk. 
nu ska jag snart hoppa in i duchen och äta en macka eller något innan jag sticker till andré
jag ska lämna min kläder till imorgon och sovsaker för jag tillbringar min sömn hos honom inatt
kan knappt förstå att om en måndag har vi varit tillsammans i två hela år
det är helt undebart och har verkligen njutit varje minut med honom älskar han över hela mitt hjärta ! 
 
nä nu måste jag ta och dra mig ifrån datorn ut i köket, 
jag är så hungrig att min mage kurrar och värker sen måste jag också hinna ducha och fixa mig på en timme
kommer kanske bild inlägg senare ikväll/inatt inte helt säker annars kommer det imorgon förmiddag. 
ha en underbart bra valborgskväll allihopa så uppdaterar jag när jag har tid. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0