TIPS FRÅN LÄSARE

en läsare skriv till mig igår och frågade om jag inte kunde skriva om 
vad jag vill jobba som och varför, så det ska jag nu besvara. 
 
jag har typ två dröm jobb som jag under längre period velat jobba som 
det ena är frisör och det andra är fotograf. 
frisör har jag velat jobba som ända sedan jag var väldigt liten, jag har alltid tyck att det är kul med hår
sätta upp hår, färga hår och fixa olika saker. 
jag har också försökt att praoa på frisör salonger när vi skulle praoa men inte kunnat för det har inte funnits plats. 
jag kom in på frisör på polhems gymnasieskola och blev väldigt glad. 
sen det här med fotografi och det har jag tänkt att ha som ett hobbyyrke, alltså att jag gör det för att det 
är kul men ändå tjänar pengar på det och så. 
liksom som ett andra jobb, ska också berätta att jag har fotografi som mitt andraval på gymnasiet
ifall jag inte kommer in på frisör nu till sommaren. 
 
hoppas att det var ett bra svar och att ni nu vet lite mer om lilla mig. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0