VALBORG IMORGON

nu blir jag jävligt irriterad, har suttit och skrivit i typ en halvtimme om idag i skolan, imorgon och så.
när jag ska lägga upp det så försvinner all text !
riktigt arg men skit samma det ska inte ni behöva drabbas av.
skriver om inlägget med kortare för jag årkar inte skriva så mycket igen.

dagen började med sovmorgon, en halvtimmes längre sömn.
har haft nationella prov på engelska, vi skulle skriva uppsats om oss själva nu och i framtiden,

gick väl helt okej tror jag.
sen kollade jag på film i två lektioner, Romeo och Julia & varghunden.
sen hade vi slöjd efter lunchen och jag är snart klar med min klänning.
längtar så tills jag får ta hem den färdig, fotografera mig med den på och visa er läsare.
men nu ska jag sluta skriva, vill bara säga att jag kommer ha en toppenkväll imorgon med underbara vänner.
men jag skriver mer imorgon eftermiddag, vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0