VÅR KÄNSLOR TILL MAX

fint och härligt väder i Skåne idag,
soligt och hyfsat varmt vilket jag gillar otroligt mycket.
ändå har jag har tillbringat denna dagen med att ligga inne i älsklings säng och kollat på pokeymon och sovit länge.
var riktigt utvilad och det känndes riktigt skönt,
nu ikväll ska vi fira min syster som fyller fjortis såhär på första april,
tycker det är jätte kul att hon fyller år idag så jag ska berätta en historia.

när jag var liten och gick i ettan så berättade jag för min fritids lärare att idag fyller min syster år,
hon blev sur på mig för man fick tydligen inte lura lärare,
dagen efter sa jag till henne att min lillasyster verkligen fyllde år sen pratade hon inte med mig på en vecka,
haha faktiskt kul.
skulle det varit någon annan dag skulle hon sagt att jag skulle hälsa henne grattis eller någonting.

men nu ska jag ta något att dricka och sen njuta av grill doften utifrån och mysa i solen i uterummet.
ha en bra måndagskväll/annandag påsk kväll/ första april kväll alla och bli inte lurade för mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0