VIKTIG FRÅGA TILL MINA LÄSARE

dagen idag har varit perfekt, än så länge iallafall. 
förutom att jag fick reda på att vi ska ha religion i nationella provet i so nästa tisdag, 
vi har inte vetat det innan så inte kunnat pluggat på det dirrekt. 
sen hade vi bof lektion och dem har faktiskt blivit betydligt mycket bättre än vad dem var
från början och idag jobbade jag riktigt flitigt då jag gjorde halva min svenska berättelse vihar till på fredag. 
jag var med min älskling en liten stund efter skolan, som vi alltid är och det är riktigt härligt att
riktigt kunna prata om saker och dela allt med honom, och han hjälper mig rätt mycketmed läxor och så nu. 
sen efter jag kommit hem så jag har hunnit med att 
 
- plocka ögonbrynen 
- plugga till idrottsprovet imorgon 
- skrivit på idrottsinlämingen till nästa torsdag 
- städat hela mitt rum 
- gjort och ätit fruktsallad som inehöll apelsin och vindruvor 
- och fixat lite med bloggen 
 
men jag har en stor fråga till er som jag själv har gått och undrat på otroligt länge, 
när jag lägger upp inlägg från min mobil som jag gör ca 70 % av gångerna jag bloggar 
så kommer texten på ena sidan och sen bilden i mitten, 
själv tycker jag att det är otroligt fult och jag får ångets för att min bogg blir ful, 
men nu är frågan om ni tycker att jag ska byta design på bloggen så det kanske rättar till sig
eller iallafall inte ser så konstigt ut, vad tycker ni ? uppskattar väldigt gärna svar i komenterfältet. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det hade varit roligt med en ny design! Din blogg är jättebra!

2013-04-10 @ 20:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0