EN SNABBIS TILL LUND

sitter just nu och väntar på bussen ifrån Lund, va här bara en snabb sväng och kollade på lite saker.
jag måste säga att det är frestande att handla en massa fint och fika på caffeér och så när man vet att man har pengar.
och just därför lämnade jag kortet hemma idag, eller nä, jag glömde det faktiskt och kom inte på det förrän jag skulle betala en almanacka.

men iallafall, har inte skrivit så mycket här dem senaste dagarna och det är jag fullt medveten om..
ursäkta för det, men jag har haft ont i magen och varit yr så har inte direkt kunnat skriva.
men vissa bild inlägg har jag iallfall lagt upp.
men som sagt så blir det bättre uppdatering nu när jag börjar skolan.
och jag är så himla nervös inför det.

nu när jag kommer hem så ska jag göra en riktigt god lunch till mig själv,
sen ska jag äta äpple sockerkakan som jag gjorde igår,
och sen ska jag duscha och fixa mig, sitta med ansiktsmask och fixa mina naglar, ska även noppa ögonbrynen.
ska bli så skönt.

kommer inlägg senare, kika in och se vad jag ska äta och vad som händer senare ikväll.
ska kanske också beställa min nya kamera, det är dock en överraskning om vilken det blir.
men vi hörs senare, ska försvinna in i musiken i hörlurarna nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0