FÖRLÅT MIN KÄRA BLOGG

jag är hemskt ledsen att jag inte har bloggat så mycket igår och idag..
kommer en förklaring på varför,
igår så hade jag fullt upp i skolan, hämtade min dator och sprang in till stan för att handla bulle på lunchen.
sen hade vi mediaprukuktion och vi skulle ta en bild från internet och sedan lägga till ljud till bilden,
som beskrev känslan och vad bilden skulle kunna föreställa.
jag blev otroligt nöjd med min grupps prestation.

efter skolan stack jag och älskling in på subway, där jag försökte blogga men hade inget internet över huvud taget,
vi käkade och tog sedan bussen hem.
direkt när jag kom hem installerade jag min dator och pluggade engelska i ca 2,5 timmar.
fick sen en dipp på grund av skolan och så mycket engelsk läxa så jag träffade André i kanske en halv timme.

idag vaknade jag, fixade mig och stack direkt till bussen.
ringde och väckte André 8 minuter innan bussen skulle gå.
i skolan var det fullt upp, vi skulle ha idrottslektion som sista lektion men idrottsläraren kom aldrig så efter 35 minuter stack vi hem.
jag mötte upp André och vi åkte buss tillsammans igen, så otroligt mysig extra tid nu när vi inte träffas i skolan.

när jag sedan kom hem och så pluggade jag engelska och gjorde det i typ 2 timmar,
gjorde sedan lite av min mediaprukuktions läxa som var att kolla på tv/film och fokusera på ljudet och hur man använder ljud och varför.
väldigt intressant, när man verkligen lyssnade efter.
men just nu ligger jag i sängen och ska försöka sova, imorgon börjar jag redan kvart över åtta så måste ta bussen väldigt tidigt.
imorgon ska jag uppdatera mer och det kanske blir lite bilder ifrån skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0