I VÄNTAN PÅ BUSSEN

just nu sitter jag vid busshållplatsen och väntar på bussen,
jag älskar verkligen att börja sent, man hinner så mycket på morgonen.
och dessutom slipper man gå upp överdrivet tidigt för att ta bussen till skolan.

så imorse vaknade jag själv tjugo över åtta, jag gick upp och gjorde frukost och startade sedan ett the walking dead avsnitt.
efter ett avsnitt hade jag ätit upp min frukost och jag fixade mig, sen satte jag på ett avsnitt till.
vid halv elva var det slut och jag åt två Billys pan pizzor till lunch.

sen cyklade jag ner och nu sitter jag här och skriver.
jag ska berätta för er att jag har haft så ont i magen i sommar inför gymnasiet men jag gillar detta mycket med än grundskolan.
roliga nya vänner, annorlunda lektioner, nya lärare, inte för att det var något fel på mina gamla lärare men ni vet det är kul att möta nya lärare som lär ut på annat sätt liksom.

men nu kommer bussen så ska hoppa på den,
vi hörs senare i eftermiddag.
ha en bra dag så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0