PÅVÄG HEM

imorse så stack jag in till stan vid tio unigefär.
då mötte jag upp fem tjejer från min klass och vi käkade lunch på subway.
det va så mysigt och roligt att vi redan gör sånt tillsammans.
känner att min klass är bra och att detta kommer bli tre roliga år.

efter subway stack jag och en tjej som heter Felicia och handlade kalender till mig.
köpte en liten och det kommer jag ha så mycket användning av.
vi började inte lektionerna förren fem i tolv, så himla skönt.
sen så hade vi Naturkunskap, matte och engelska, inga roliga ämnen men ändå.

nu sitter jag ensam på bussen och bloggar lite, ska också kolla instagram och Facebook innan jag är hemma.
sen ska jag äta lite och sticka sen till André och ha lite filmmys.
nu när vi inte träffas i skolan så får vi träffas på fritiden mer istället,
speciellt nu när vi inte har läxor än.
men nu så ska jag sluta skriva och fokusera på vägen så jag inte blir årsjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0