PÅVÄG MOT JOBBET IGEN

igårkväll hände inte mycket mer än att jag pluggade väldigt mycket engelska,
sen åt jag kycklingspett med klyftpotatis, grönsaker och sås.
väldigt enkelt och otroligt gott.
till efterrätt blev det chokladmousse med chokladbollar.
sen åt vi också bacon chips, vanligs chips, godis och marchmallows.

mitt bonus syskon hade kalas så vi fick också käka det dem åt därför så mycket gott.
satt senare på kvällen efter jag pluggat och jobbade med photoshop.
det gick helt okej men sparade inte bilden annars hade ja visar er.

men nu sitter jag i Tomelilla, pappa körde mig hit för att ja sen ska ta tåget till Simrishamn.
på mitt sommarjobb så har dem denna speciella dagen dem kallar för "silla dagen" då det

alltid är väldigt mycket folk.
så då tar dem in sommarjobbarna igen för extra hjälp.
så jag tjänar extra pengar idag vilket är helt underbart bra men jobbigt kommer det att vara,

fast vi är iallafall två stycken idag istället för en.
så idag under dagen kommer det inga uppdateringar men det

kommer direkt när jag blir hämtad senare.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0