SLEEP OVER MED BABE

idag i skolan så var det väldigt roligt,
skrattade så mycket med min kära vän Felicia,
vi har kommit varandra väldigt nära varandra på bara en vecka.
men iallafall, så fick jag inte hämta min jävla dator idag heller.
ska hämta den imorgon, iallafall vad jag tror..

sen så efter skolan åkte jag bussen hem och sen va jag med André, han hjälpte mig med min engelska.
vi har tydligen fått typ 90 stycken glosor till nästa tisdag.
fick iallafall lite hjälp, sen stack jag hem och åt och har packat till imorgon.
kollade också ett avsnitt av the walking dead, helt fast alltså.
sen nu sitter jag och kollar lite på idol och sticker snart till André.
ska sova där inatt, äntligen får vi sova på vardagar.
en gång i veckan men så mysigt, dessutom så har han precis fått en ny större säng, den sätter han upp just nu därför är jag inte där än.
så ikväll så ska jag ta över en 1.20 säng istället för 90 säng.
och ja jag puttar alltid André så han har nästan ingen plats, verkligen varje natt.

men nu ska jag packa det sista och sticka till mig kära pojkvän,
vi ska kolla en mysig film och somna tidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0