SNART KOMMER MIN ANDRA BUSS

har precis hoppat av första bussen från Simrishamn till Sjöbo och snart kommer bussen jag ska ta härifrån och hem.
idag på jobbet har det inte varit riktigt lika mycket som dem andra dagarn,
så skönt men det kändes konstigt att inte springa fram och tillbaka hela tiden.

jag har iallafall både diskat, skärt grönsaker och skalat 75 kilo potatis.
det var dock otroligt jobbigt,
har inte gjort det innan i veckan med tidigare under sommaren.
sen fick jag lite längre lunch än jag brukar idag, det var skönt med fem minuter extra.
det låter lite men gör sjukt mycket skillnad på 10 och 15 minuter.

när jag kommer hem så ska jag duscha snabbt och sen fixa mig,
min kusin kommer hem till oss idag med sin flickvän och två månaders bebis.
ska bli så mysigt att äntligen få mysa med mitt kusinbarn som jag längtat efter så länge.
och jag kommer självklart att ta bilder på henne med min mobil som kommer upp senare ikväll.
men nu kommer bussen så jag måste hoppa på den, vi hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0