STRÅLANDE SOL

jag vet att jag har bloggat dåligt dem senaste dagarna men jag har haft så mycket att göra efter jobbet..

igår tog jag bussen till Kristianstad direkt ifrån jobbet, min kusin har fyllt 13 år i veckan så vi firade honom.
nästan hela släkten var där och det var helt underbart kul.
vi åt buffé, badade, spelade volleyboll och fotboll, vi snackade en massa, brottades och åt godis.
det var verkligen hur kul som hälst, älskar att vara där hemma, man blir alltid jätte glad.
vi spenderade också natten hos kusinerna och blev väckta av min mosters man imorse vid halv tio.

vi satte oss och åt frukost vid polen och snackade ett tag,
vi tog sen tag i en volleyboll match som mitt lag vann, som vanligt liksom.
haha nä, men sen fixade vi oss och våra saker sen packade vi in i bilen och körde.
vi köpte volleyboll ställning och nät, käkade på mc donalds och sen kom vi hem.

efter vi kom hem till mamma så har vi satt upp volleyboll sakena och fixat oss,
nu sitter vi och väntar på Filips föräldrar och Filips barn som ska komma.
äntligen ska jag få träffa mina buspojkar igen,
André kommer också hit ikväll efter han jobbat klart.
ska fota dagens outfit, men det blir mobildbilder, dem kommer snart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0