SVAR PÅ FRÅGA

Fråga : vilken linje ska du gå på ?
Svar : jag ska gå estetisk media på polhemskolan i Lund.
jag har valt det för att jag verkligen älskar att fotografera och för att jag alltid haft det som dröm att kunna jobba med något man älskar.
jag är väldigt stolt över mig själv och mitt val, jag hade en svår tid i åttan då jag inte visste någonting,
jag hade inte bra betyg och det ända jag tänkte på var träningen.
men jag tog tag i skolan offentligen i nian och höjde mig totalt 45.5 poäng i nian.
vilket jag är otroligt nöjd med och stolt över mig själv att jag klarade det.

om du har ett mål, så ska du klara det och bara med hjälp av dig själv !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0