UNDERBARA DAGAR

igår så var jag med min älskling på eftermiddagen,
efter en hel dag med filmtittande, i regnet och åska med mig själv.
stack ner till gymmet och mötte upp André där,
vi tränade stenhårt i en och en halv timme, det var så himla skönt efter nästan en hel sommar utan träning.

sen så bjöd André mig på cirkus,
han vet att jag aldrig varit på det innan och jag tyckte det var otroligt kul.
vi köpte lite godis och läsk innan och sen så cyklade vi dit.
efter två timmar cirkus så stack vi hel till honom,
kollade på film och sen så somnade vi vid ett tiden.

imorse vaknade vi vid nio tiden,
sen har vi börjat kolla på The Walking Dead serien, vi kollade nog fyra avsnitt tror jag.
den var otroligt bra och vi ska fortsätta att kolla på den serien tillsammans.
sen stack vi en stund ner till badet och badade i en halv timme tillsammans.
sen har jag varit ute med pappa och övningskört, första gången jag körde i trafiken.
riktigt grymt att jag klarade det efter bara två gångers körning på en parkering tidigare.
nu ska jag gå och städa mitt rum innan middagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0