2 OCH ETT HALVT ÅR TILLSAMMANS

idag är jag en glad tjej, världens gladaste faktiskt. 
för idag har jag och min pojkvän André varit tillsammans i två och ett halvt år. 
kan ni förstå hur långe det är ? 
2 och ett halvt år, 30 månader, 914 dagar. 
jag älskar dig andré mer och mer för varje dag, du får mitt liv att lysa även i mörka tider. 
 
det är även min kära pojkväns födelsedag idag, han fyller 16 år. 
stor pojke nu, som han har tjatat om att övningsköra. 
vi firade det som sagt i helgen med resturange besök och myspys hemma hos honom, 
vi badade jacuzzi, kollade på film och sov tillsammans. 
denna videon gjorde jag för ett halvår sedan nör vi hade två år men det är så mysig och 
betyder så mycket för oss båda så jag visar den för er en gång till. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0