ÄNTLIGEN JULLOV

som rubriken säger så har vi äntligen fått jullov, som jag har längtar. 
eller ja både och, jag älskar verkligen min linje och skolan är så mycket roligare när man tycker det är kul där. 
och dessutom har jag mina absoluta bästa vänner i min klass som är dem vänner jag alltid behövt. 
ni vet vilka ni tre är och jag älskar er! 

kände att jag ville skriva det, 
speciellt nu efter vi haft en jobbig vecka tillsammans. 
mer om det går jag inte in på. 
iallafall så var det julavslutning idag och det var väl helt okej,
sen blev det kramar och på kvällen nu har jag varit hos släktingar och myst. 
trevligt och väldigt god mat. 
men ska sova nu, imorgon ska jag fira jul med mamma så då blir det många foton.
 




  
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0