ÄNTLIGEN KÖPT NYÅRSKLÄNNING

idag hade jag inga lektioner, eller jo hade matte och idrott men var på möte med min syster så kunde inte gå.
vi gick sedan runt lite i stan och kollade tillsammans sen lämnade hon mig
för att möta upp en kompis som hon skulle kolla på bio med. 
jag fortsatte att leta efter nyårsklänning och det var inte lätt ska ni veta..
jag är ganska kort och hatar långa klänningar, 
kollade på en massa olika affärer kom nog upp i sju/åtta stycken innan jag hittade en klänning. 
 
jag mötte sedan upp andré för att åka bussen hem tillsammans och sen stack jag snabbt hem 
om och duschade, åt och packade kläder till imorgon. 
svängde även inom ica för att inhandla julmust som vi ska ha i klasen imorgon. 
första lektionen ska vi nämligen ha fixa och alla skulle ta med någonting. 
inatt sover jag hos andré och imorgon är det julavslutning, tänk att jag redan gått en termin på gymnasiet. 
men nu ska jag mysa med min älskling så vi hörs imorgon. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0