DET BLEV EN LEDIG FREDAG

tack vare den helt galna stormen som har hållt på i ett dygn nu så blev våra lektioner inställda,
jag åkte in till skolan och halva klassen unigefär kom till "lektionen" .. 
fem minuter efter lektionen skulle börjat fick vi mejl irån vår lärare att lektionen var instäld.
alla blev helt galna och skit sura, jag tillexempel hade ju typ åkt buss unigefär en timme i onödan, 
sen så satt vi ett tag och väntade och till slut fick vi reda på att den sista lektionen och blev inställd och vi kunde ta tidig helg.. 
jag blev ganska irriterad eftersom jag hade gått upp halv åtta i onödan och åkt in till skolan, 
iallfall så åkte jag hem och kom hem vid halv elva. 
sen dess har jag kollat julkalender ansvitt sen den 2-6 och sen pretty little liars och väntar nu tills den 8 januari då nästa avsnitt av pretty little liars kommer ut. 
 
har precis packat klart min övernattnings väska till andré och även letat upp nyårsklänning, 
ÄNTLIGEN HITTADE JAG EN FIN KLÄNNING !! 
så snart ska jag ut och trotsa stormen sven och cykla ner till ica för att handla pepparkaks deg
och sedan ta mig till andré. 
försten, vem hejar ni allihopa på i idol ? själv är jag stort fan av Elin. 
tycker hon är riktigt grym, men ska fixa det sista och sen sticka, ha en underbar fredagskväll. 
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0