GLÖMDE BORT BLOGGEN IGÅR

hade fullt upp hela dagen, 
började skolan halv två och innan dess fixade jag lite hemma. 
sedan efter mattelektionen och engelskalektionen så stack jag hem igen. 
åkte hem med André sen träffades vi på gymmet direkt efter vi snabbt varit hemma och bytat om. 
körde ett stenhårt ben/rump och arm pass och herregud vilken träningsverk jag har.. 
senare på kvällen klädde vi granen och hade glögg mys framför tv'n. 
 
nu sitter jag och äter frukost, 
eftersom busstiderna har ändrats så måste jag gå upp tjugo minuter tidigare än jag gjorde innan.. 
men nu måste jag snabba mig så jag hinner allt jag ska göra, 
ha en bra onsdag alla. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0