IBLAND ÄR LIVET INTE LÄTT

sitter ännu en onsdags eftermiddag i mediepruduktionssalen och mixar med photoshop, 
idagen idag har varit helt okej än så länge.. 
blev dock ganska irriterad på vissa på svenska lektionen men så är livet ibland, 
upp och ner, bra och jobbigt, det är så vi människor är. 
 
en sak jag kom och tänka på är hur mycket mina systrar gör mig glad varje dag,
vi träffas två veckor i rad och sedan träffas vi inte på två veckor.. 
men även om dem inte är vid mig så tänker jag på dem så mycket och saknar dem verkligen varje dag. 
en tår rinner ner för min kind med känner att jag ville skriva av mig lite. 
det svider i mig som jag har svikit dem och inte är med dem hos mamma och jag är en stor andledning till att det har blivit ganska stelt imellen oss. 
jag vet också att båda mina systrar kommer läsa detta och jag vill bara att ni ska veta att jag älskar er så mycket. 
ni är det bästa, dem bästa systrarna man någonsin kan önska sig. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0