INFÖR REDOVISNING

sitter lite halvt ensam i skolan, 
bara två i min klass är här och halva klassen har slutat.. 
iallafall så ska jag snart ha redovisning i svenskan och jag är så nervös, 
det är första redovisningen inför denna klassen och efter 6 år med min förra klass tyckte jag fortfarande att det var otroligt jobbigt. 
så jag undrar verkligen hur detta kommer att gå, mitt hjärta pumpar somfan. 
 
efter jag slutat senare i eftermiddag så ska jag ta mig hem en snabbis till min pojke, 
sen hem och plugga en massa naturkunskap. 
har nämligen prov på måndag och måste bli godkänd på det provet. 
men nu blev det lite väl mycket plugg snack så nu säger jag hejdå och så hörs  vi senare. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0