SKOLSNUSK

har precis gått in och lagt mig i sängen efter att kollat på "Kalla Fakta Special #skolsnusk" 
jag tycker att det är helt sjukt hur dem vuxna människorna och politiker kan stå och säga att det är vi elevers fel att det är dålig luft, snuskiga toaletter, och sönderfallna skolar ?
tycker att det är riktigt patetiskt av dem att skylla allt på oss ungdomar,
och en test dem visade under sändningen var att en utav dem mest bakterie rika platserna på skolor är matsalsborden! 
där man lägger sina mackor, frukt och besticken. 
nej, riktigt dåligt, som tur har jag alltid gått på bra skolor med städade toaletter och fräscha lokaler.  
  
jag hade igentligen bara tänkt att slänga en ett kort inlägg men fick så mycket energi på skolsnusket.
och dessutom kommer jag inte kunna sova för vilken storm det är utomhus, 
jag har iallafall pluggat hela eftermiddagen, tagit små pauser då och då men kan detta rätt bra nu och känner att jag kommer bli godkänd. 
men nu ska jag sova och ladda upp inför en otroligt bra fredag och sedan en toppen helg.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0