CHILL MYSLÖRDAG HOS ÄLSKLING

va uppe i morse vid åtta tiden,
skulle äta frukost innan vi delade ut äggen.
vi va klara vid halv elva och då åt jag frukost igen, ihih !
sen så stack jag till André vid kvart i tolv,
båda två förkylda så kollade bara på film.
åt och mös också såklart, melodifestivalen kollad vi också på.
ULRIK MUNTER VA SÅÅ BRA !
nu har jag precis kommit hem från honom.
han skulle spela match tidigt imorgon så kunde inte sova med honom.
hatar att cykla hem på natten, det suger när man vet att man skulle kunnat sova där liksom.
nu ligger ja i sängen och kollar Hannah Montana the movie för 100000 gången.
nä men nästan, kollat på den varje kväll innan jag ska sova i ett halv år så kan typ det helt utantill.
men nu ska jag sova, trött som tusan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0