HADE VÄRLDENS MYSIGASTE ALLA HJÄRTANS DAG IGÅR

efter skolan som var rätt tråkig så stack jag ner och köpte lite geléhjärtan till älskling,
sen så stack jag hem till han,
när jag kom in i hans rum så hade han släckt ner, tänt levande ljus, satt love bakrundsbild på datorn och tvn, lagt ett paket med ros på, geléhjärtan i ett hjärta på och tändt ljus.
sen kysste vi varandra i typ en timme och jag öppnade mitt paket.
fick en rosa puma tröja för 599:-
så sjukt glad jag blev.

sen tränade han och jag var hemma och packade,
sen åt jag lite jordgubbar som var hemma och fick alla hjärtans dag present av pappa.
fick trisslotter och vann 60:- så ska köpa två nya.
härligt ! sen stack jag tillbaka till André.
sen kollade vi på en romantisk film och sen röjar Ralf filmen.
riktigt bra båda två.
sen somnade vi tidigt båda två.
när jag vaknade va klockan fem och sen dess har jag inte sovit, inte kunnat..
sen vaknade André vid nio.
vi kollade tv och åt frukost, nu sitter jag nere och kollar när han klipper sig.
sen ska vi köpa fika och läsk och sen mysa framför en film.

senare i eftermiddag så ska vi hem till min mamma och fira mig igen.
ihih mysigt att träffa släkten.
sen sover jag med min älsklig ikväll igen,
skriver förmodligen mer men nu har jag inget mer att skriva.

/a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0