KÄNSLAN ATT VAKNA NÄR POJKVÄNNEN HÅLLER ON MIG

igårkväll var riktigt mysigt, åt gott och hade riktigt roligt hos mamma.
jag och André cyklade hem vid tolv tiden typ och när vi kom hem till han så kollade vi lite 2 and 1/2 man, och sen film.
idag är vår 20 månadersdag och det började helt otroligt bra igenom att vakna av att André säger att han älskar mig och håller om mig vid halv tolv tiden.
sen kollade vi film och åt frukost och sen fixade vi oss och vid tre tiden stack jag ner till romelecupen och dömde, efter jag dömt klart så stack jag hem och åt, nu kollar vi på tv, snart melodifestivalen och sen ska vi ner och kolla när min syster spelar romelecupen.
söta bilder på mig och Adam från igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0