LÅNGTRÅKIG OCH DRYG DAG

det ända roliga på hela dagen var när André kom hem hit och visade min sina fina tänder.
vi gick in på mitt rum och mös lite sen typ efter tio minuter skulle han hem.
jag åt middag och nu sitter jag och drygar framför tvn och vill att det ska bli imorgon.
alla hjärtans dag, och jag ska mysa Satan med älskling och sen sova hos honom.

annars idag så va det inget speciellt som hände,
hade elevråd på morgonen och jag vaknade klockan åtta, när ja började kvart över.
men kom iallafall i tid.
och sen tillbringade jag min dag med Sanna, hihi, Felicia va sjuk den lilla klenfisen.
sista lektionen hade vi redovisning på böckerna i kärlekstemat och det var riktigt chill.

ska göra inlägget om mina systrar när jag pallar dra mig till datorn.
inte kul att göra det via mobilen för ja har inga fina bilder på dem här.

nu ska ja fortsätta att göra ingenting och vänta på att klockan ska gå fortare,
varför är det alltid så att tiden går fort när man har kul och sakta när man har tråkigt ?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!! Ja gör det inlägget om dina systrar!:)

Svar: kommer nu :)
Amanda Roséus

2013-02-15 @ 09:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0