ROMELECUPEN

igår bloggade jag inte, jag vet men hade inget speciellt att skriva om och ingen tid heller.

det va ju nationella i skolan och sen chicken nuggets vilket va jätte gott.
sen så hade vi no och dubbel so.
sen hade jag och två tjejer i min klass snack med vår mentor i över en timme,
sen fick ja krama min älskling lite och sen sticka hem.
efter jag kommit hem så satt ja med mina systrar och snackade, sen fotade jag min syster och hennes kompis.
jag åt och kollade på tv, stack en sväng till André.
sen gick ja och la mig riktigt tidigt för idag skulle jag gå upp kvart över sex.
så nu sitter jag i kiosken på romelecupen och har gjort sen sju i morse.
känns ju nödvändigt ? men nu ska jag sluta, skriver sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0