FÖRLÅT KÄRA BLOGGLÄSARE ...

... för att ja inte bloggade igår.
men efter skolan va jag ute och fotade otroligt fina vinterbilder på den nya fina

decimetern snö som kom igår, riktigt fint med klarblå himmel solsken och gnistrande snö.
sen kom jag in och åt macka och drack varmchoklad med glass och frysta hallon i, tack älskling som lärt mig göra det riktigt gott !
sen åkte jag iväg med familjen in till malmö och köpte en sjukt skön och stor

soffa som kommer hem till oss om sex veckor, när jag kom hem åt jag mat

, fick hostanfall så jag började gråta, sen duschade jag en lång och skön dusch.
jag älskar att duscha men hatar känslan när man ska gå ut ur den varma sköna duschen ut i kall luft..
men sen kollade ja på film och somnade, hade igen tanke alls på att blogga.
men nu sitter jag på elevensval idrott och kollar, är förkyld så fick inte va med av pappasen.
sen ska jag hem och fixa lite med bilderna jag fotade igår sen kommer dom upp på bloggen, men nu ska ja kolla vem som vinner på spökbollen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0