HÄRLIG MÅNDAG IDAG BLOGGEN

hej alla kära bloggläsare.
sitter just nu på spanskan, jag har bestämt att skita i spanskan nu någon vecka så jag ska kunna byta till engelska/svenska istället på språkvalet.
jag har tydligen gör höga kapacitet till att klara av spanskan och därför får jag inte byta.
fuck rektorn som inte fattar någonting.
men nu ska vi vara glada idag.

igår var det min födelsedag, och idag är min första heldag som sextonåring.
får övningsköra, och jag känner mig gammal, en hel dag äldre än igår.
ahhahaha så kul jag är.
tillbringade eftermiddagen och kvällen med min älskling, min pappa och pappas sambo.
vi åt Kinamat och det var riktigt gott sen spelade jag och älskling spel.

efter spanskan så ska vi äta lunch,
är så sjukt hungrig för ja han bara äta en macka i morse för ja försov mig en halvtimme.
sen ikväll blir det träning ute i snöslask, mysigt ?
men vi hörs sen tror jag kör en tävling idag och fortsätter på min 20 days challege.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0