MIN HÄRLIGA DAG

idag va jag verkligen skit trött när klockan ringde och jag somnade nästan om,

som tur var fick jag ett ryck och fick upp min feta röv ur sängen.
haha, jag fixade mig och åt frukost och stack till skolan.
körde på en chill outfit idag, tights och tjocktröja.
men skolan va riktigt chill, även om vi hade dubbel no på morgonen.
hade mentorstid och idrott elevensval på eftermiddgen.
på mentorstiden så skulle vi försöka komma överens om när vi ska på klassresa och det gick inte jätte bra, men vi skulle fortsätta nästa vecka.
på idrotten elevensval så va det innebandy vilket är riktigt tråkigt så jag och André va i gymmet istället.
men nu har jag precis gjort en inbakad fläta på mig själv och blev riktigt nöjd.
men kollar på film på Disney channel så ska sluta skriva.

ha det bra & sov gott inatt '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0