SWEET SIXTEEN

yehh fyller sexton år idag, riktigt härligt!
blev väckt vid tjugo i sju imorse av familjen som sjöng.
skulle ju upp och döma, fick iallafall frukost på sängen.
sen körde pappa mig till romelecupen vid tjugo i åtta.
sen dömde jag åtta matcher och nu sitter jag hemma och njuter av mina presenter och väntar på att min älskling ska komma hit och ikväll så ska vi äta chinamat.

igårkväll va riktigt mysigt, vi åt skaldjurssoppa med vitlöksbröd och till efterrätt vit choklad pannacotta med varma hallon och blåbär till.
sen spelade jag och André ett spel, jag vann båda gångerna.
sen mös vi lite i mitt rum och när klockan var halv två så stack han hem.

men nu ska jag kolla på fear factor och chilla lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0