VANLIG TORSDAGSKVÄLL

sitter som vanligt nere vid älsklings träning, fast nu har dom lagmöte 

och jag sitter i en skön soffa och väntar. 

haha kul liv jag har ? 
men annars har väl dagen varit bra, efter skolan så var jag

hemma och pluggade no till imorgon,
jag kollade också på tv, disney channel
"as i allways do when i do homework"
gud så bra jag är på engelska, fast inte riktigt.
hade faktiskt extra lärare idag på just engelskan och ska ha det varje torsdag,

känner mig fett dålig faktisk ..
annars hände inget speciellt i skolan, hade kondition/pulsmätning på idrotten som första lektionen,

borde vara olagligt att ja det så tidigt på morgonen.
men vad ska man göra, bara kämpa på.

just det, skulle berätta att det har blivit fett kallt i lilla Skåne nu igen,
vilket inte är så jätte possitivt för det gör så man blir helt torr på hela kroppen

och jag hatar att ta boddy lotion och sånt, det känns liksom helt äckligt.
mina läppar blir också jätte torra
OCH BARA FÖR DET SÅ GLÖMDE JAG MITT LEPSYL HEMMA -.-
justdet, får inte glömma att skriva att videoinlägget kommer nog inte förren nästa vecka,

måste vara något fel på datorn för det funkade inte idag heller, men hoppas att ni överlever ?

nu måste jag ju sluta skriva, ni kommer ju somna innan ni läst klart allt.
nä kanske inte riktigt men nästan,
ha det bra så skriver jag imorgon igen.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0