GODMORGON

just nu sitter jag i sängen medan älskling fortfarande sover,
igårkväll efter vi hade jag och André hade gått en strand promenad så la vi oss en stund på stranden.
vi mös och kysstes, sprang runt och hoppade i varandras famnar och bara njöt av tiden.
vi tog några bilder också som ni fick se igår.
efter det så åt vi efterrätt och spelade med andra ord med han föräldrar.
så himla kul och mysigt !

nu som sagt så ligger André fortfarande och sover,
hans föräldrar är ute och går med hunden och jag sitter här och skriver,
har jag berättat hur mycket jag älskar att vara i husvagnen med min älskling.
det är så fruktansvärt mysigt, och hans familj är helt underbar.
så mycket vi skrattade tillsammans igår.

men nu ska jag försöka väcka André utan att an dödar mig..
haha nä men inte riktigt, bara nästan,
men vi hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0