JAG HAR EN RIKTIG MAN

rubriken säger det mesta faktiskt.
igårkväll kom André hem vid kvart i ett, då vi satte oss och spelade spel och sen kollade lite på tv innan vi somnade.
imorse så vaknade vi rätt tidigt, tror klockan var tio om jag inte minns fel.
vi käkade nyköpta bullar ute i solen på hans träddäck och sen fixade han lite hemma.
vi stack ner till byn för han skulle till tandläkaren, nu är vi ute i hans trädgård.
jag sitter på en stol och kollar på medans han klipper gräset, en riktig man var det ja.

jag har inte så mycket mer att säga just nu än att det är typ sådär 30 grader varmt ute i solen och att vi ska bada i hans pol när han är klar.
vi hörs mer ikväll och imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0