TILLBAKA TILL VERKLIGHETEN

efter fyra helt underbara dagar i Stockholm med familjen.
Shopping, mys på restauranger, kolla på museum, åka karuseller på gröna Lund, kolla riktigt coola djur på Skansen, härliga skratt på sena kvällen på hotellrummet.

men nu är jag tillbaka på jobbet,
att gå upp i morse var så otroligt jobbigt, även om jag vaknade halv fyra och sen vaknade jag en gång i kvarten..
men jag kom iallafall upp och fixade mig snabbt och 20 minuter senare var jag och väntade på bussen.
kunde inte heller sova på bussen även om jag försökte.
jobbet är sjukt drygt, plågas varje timme..
jaja skit samma liksom, tänker bara på pengarna som sen rullar in på kontot.
det kommer kännas så himla skönt efter sommaren när jag har jätte mycket pengar och kan göra så sjukt mycket kul.

men när jag kom hem var klockan halv sex, hade en otrolig kramp i magen och trodde helt seriöst att jag skulle dö.
vi fick gäster klockan sex och dem stack precis.
jag hoppade in i duschen och nu sitter jag i älsklings kalsonger och kollar på James Bond.
imorgon blir mer spännande så håll utkik,
ska dessutom försöka göra mitt inlägg och frågestunden, jag vet att jag är seg men har inte hunnit faktiskt.
jag är ledsen, ska försöka imorgon på bussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0