100 GRADER I RUMMET ?

min eftermiddag/kväll har känts så himla lång,
efter jag kom av bussen efter 1,40 timmar så stack jag till André.
var där lite mer än en timme, sen stack jag hem och åt.
italienska köttbullar i tomatsås med färskpasta, ååh, jag har älskat det sen jag var liten.
sen satt vi rätt länge vid bordet och snackade, kanske 2 timmar om inte mer.
sen kollade vi lite tv och nu ligger jag i min säng med täcket bredvid mig och minst hundra grader i rummet,
nä kanske inte riktigt men iallafall 30, kommer nog att dö.
+ att jag har världens jobbigaste mensverk, ja jag sa det men jag har det.
tycker så synd om mig själv..
nä nu ska jag gå och hämta lite vatten och sen fortsätta mysa med min lillasyster som kom in till mig för att kolla på Hannah Montana och sova här.


Kommentarer
Postat av: Julie

VINN JUSTIN BIEBER, ONE DIRECTION VIP BILJETTER OCH EN VICTORIA'S SECRET GOODIEBAG + PRESENT KORT på 10.000KR! Länk: http://www.theluxuriousangels.com/3/post/2013/06/june-21st-2013.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0