EFTERMIDDAGEN BLEV INTE SOM PLANERAT ..

.. jag trodde nämligen att jag skulle säga hejdå till älskling, sticka hem och ha tråkigt.
men istället satt jag kvar i skolan i två timmar med tre tjejer i min klass.
vi väntade på André och en annans kille, sen gjorde André läxförhör också så jag satt kvar i skolan till halv fyra.

skolan var iallafall lugn och så,
fick reda på att vi ska ha läxförhör på fredag ? verkligen lönt när betygen ska sättas på torsdag..
sen jobbade jag som en gris på svenskan och skrev runt 250 ord, sjukt jobbigt.
alltså rättstavnings test typ, svårt att förklara.

efter skolan så satt jag då med ett par tjejer i klassen, Gud kommer sakna alla så mycket på gymnasiet.
har såna dåliga tankar som svävar runt i huvudet, tänk om man bara kommer med tråkiga människor eller såna man verkligen inte kan komma överens med,
jag har verkligen riktigt ångest över gymnasiet.
nu ångrar jag till och med mitt val, helvete.
iallafall så Felicia en av dem jag satt med sjöng till alla som gick förbi, okej det låter konstigt men fyfan vad vi skrattade.
kom iallafall hem till älskling sen, vi kollade family Guy, och kollade på en snigel i hans pol ?
sen stack jag hem och åt och kom tillbaka.
jag hjälpte han med hans bildsprojekt och sen mös vi lite framför tvn,
vi snackade också i typ en timme med hans älskade mamma.
nu ligger jag i min säng och ska spela lite suduko innan jag somnar, godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0