FRÅGESTUND ?

igår eftermiddag så stack jag hem till André,
vi åt en tidigt middag som bestod av korv och potatis, enkelt och gott.
sen kollade vi film, han läste lite, jag spelade candy crush och sen tog han hand om mig för jag fick sjukt ont i huvudet.
imorse vaknade vi tidigt, redan halv sju för han skulle jobba, jag somnade om jag sov till han skulle sticka.
jag kom hem vid åtta imorse och la mig i soffan och somnade till Disney channel i bakgrunden.
sen har jag ätit pasta sallad a la amanda,
stuckit hem till mamma och lämnat ett par mjukisbyxor,
och sen kollat tv några timmar.

vid två så mötte jag upp älskling efter hans jobb,
vi stack hem till honom, kysstes lite och så ni vet och sen stack han och tränade.
eftersom jag är förkyld så stannade jag hemma hos honom,
jag har städat hans rum och nu ligger jag i sängen och kollar tv.
han kommer snart hem och ikväll ska vi vara hemma hos mig och tillbringar natten där.

tycker ni att jag ska köra en frågestund ?
kommentera vad ni tycker och om jag ska svara i text eller video.
uppskattar snabba svar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja kör frågestund !

2013-06-25 @ 16:35:44
Postat av: Anonym

YES FRÅGESTUND !

2013-06-25 @ 16:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0