LÄNGESEN JAG SKREV

hallå bloggen, det har varit dålig uppdatering men det har faktiskt varit så att både igår och i förrgår så jag har skrivit långa texter men båda har försvunnit..
och då blir jag så sjukt sur och irriterad så att jag inte orkar skriva om inlägget.

iallafall så har jag under dessa dagarna sovit hos André, varit på Andrés brors student, varit på klassfest, kollat på fotboll.
eftersom jag redan skrivit långt och detaljerat om det så orkar jag inte göra om det även om ni inte fått läsa.

men nu är det tydligen jul- finias & ferb på Disney channel.
så måste verkligen kolla på det, inte alls trött så det blir en sen och mysig kväll med syster idag.
uppdaterar imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0