MYS DAG MED BIO

jag vet att jag sa igår att jag skulle skriva med men det blev inte så,
la iallafall upp godnatt bilder.
efter jag jobbade så hämtade min kära mamma mig,
vi hade lite mysig tid i bilden och så bjöd hon på glass.
när jag kom hem så var jag utelåst .. såklart liksom efter en jobbdag.
men jag stack hem till älskling och var där ett tag.
vi stack senare hem till mig och käkade grillat med nypotatis och jordgubbar till efterrätt.
med chips och godis senare också till en skit bra film, en toppen kväll med familjen.
jag och André stack sen hem till honom och kollade filmen shrek och sen somnade vi.

imorse så vaknade vi vid elva och sen så åt vi frukost,
fixade oss och tog bussen in till Lund kvart över tre.
nu sitter vi på filmstaden och ska snart gå och käka mc donalds,
jag betalar, sån snäll flickvän jag är.
sen vid tio i sex börjar man of steel som vi ska se i 3D.


Kommentarer
Postat av: Sofia

åh mysigt med bio :D

2013-06-30 @ 16:48:49
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0