NU ÄR DET SOMMARLOV

dagen började med att jag satte klockan tidigare än vad jag brukar för att jag skulle hinna.
sen fixade jag mig och så, han och titta på tv ett bra tag för jag var så snabb.
när jag kom till skolan i min vita anslutningsklänning så kunde jag inte fatta att det var sista dagen med världens bästa klass.
vi var först i klassrummet och pratade och så, sen gick vi till musiksalen.
jag, Sanna och Felicia satt längst fram och när Johanna och Tova sjöng "långsamt farväl" så kunde jag inte hålla mig längre.
alla känslor bara rann ur mig, så jag och Felicia satt där och grät till hela låten.
så fint dem sjöng, underbara vänner.
sen fick vi betygen och en ros av rektorn och sen samlades vi för sista gången i klassrummet och sa hejdå.
det var riktigt jobbigt faktiskt..

nu sitter jag i älsklings trädgård och myser i solen, ska äta jordgubb/grädd tårta snart och sen ikväll ska vi till min mamma och äta middag.
har tyvärr inga bilder från avslutningen än men min kära vän skulle skicka dem till mig när hon hade tid.
nu ska jag fortsätta att njuta av sommarens varma sol och utsikten.
älskar verkligen min pojkväns trädgård, den är så otroligt mysig och fin.

kommer fler inlägg senare, ni får iallfall några fina bilder på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0