VÄRLDENS TRÅKIGASTE DAG

och ja jag skojar verkligen inte, detta har varit världens tråkigaste dag.
helt sinnessjukt, trodde aldrig att den skulle ta slut.
har inte gjort något vettigt alls idag, hur lyckas man när man inte äns haft sommarlov i en vecka ?
jag tror jag kommer ta livet av mig om sommaren fortsätter såhär,
det har ju till och med varit urkast väder, annars hade jag ju kunnat sticka ut och sola lite, men nänä det skulle tydligen regna hela dagen..

imorgon ska jag vara hemma hela dagen, igen .. ska iallafall bli lite bättre väder så förmodligen tar jag en lång powerwalk efter frukost och sen städar jag mitt rum.
på kvällen ska jag iallafall vara med vänner och sova med dem,
sen på tisdag blir det Liseberg med dem också!
ska bli så himla roligt, tror dock inte att jag kommer uppdatera någonting där ifrån förren jag kommer hem.

tillbaka till idag och nuet, just nu ligger jag i min stora och sköna säng, och kollar på Hannah Montana the movie.
min kära pojkvän säger att jag borde hitta en ny film att kolla på men jag gillar denna.
haha, har snart kollat på denna varje dag i ett helt år, är inte det också helt sjukt ?
tänk att se en film typ 300 gånger, omg jag tror jag har världsrekord eller någonting.
skulle faktiskt inte förvåna mig.
iallafall, så nu ikväll har jag för första gången i mitt liv kollat på basket på tv, det fanns ingenting att kolla på, men det var ju faktiskt em och det var svenska dam landslaget som spelade och dem vann till och med.
så det var ändå värt att se, dem vann över Ryssland som tydligen var regerande em mästare.
shit nu tråkar jag nog verkligen ut er, ska spela lite candy crush och sen sova.
uppdaterar imorgon mina trogna läsare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0